FİLİZ KOÇ
İSTANBUL - Kitabın içeriği, Yıldırım'ın uzun yıllar avm sektöründe edindiği bilgi ve tecrübelerin yanı sıra, yurt içi ve yurt dışında konuyla ilgili yayınlanmış birçok kitap, dergi, gazete, internet sitesi vb. kaynaklardan alıntılar yapılarak hazırlanmıştır. 
Yıldırım, kitabında AVM Yönetimine dair ‘Enerji Tasarrufundan Mülkün değerini artırmaya’; ‘Teknikten Kiralamaya’; ‘Muhasebeden Reklam & Halkla İlişkilere; ‘Güvenlikten Temizliğe’; ‘Markalaşmadan Sosyal Medya’ya; ‘Planlama ve Stratejiden Eğitime’,  ‘İletişimden Satış Artırmaya’, ‘vs. A'dan Z'ye birçok önemli konuya değinmiştir.
Yazarın 3. kitabı olan A'dan Z’ye Alışveriş Merkezi Yönetim isimli kitabı da, ilk kitabı ‘Alışveriş Merkezi Yönetim Sırları ‘ ve İkinci Kitabı ‘Alışverişin mARKA Bahçesi’  isimli kitapları gibi ücretsiz temin edilecektir. 
Engin Yıldırım, ilk günkü gibi heyecanla sevdiği avm sektörüne ahde vefa nedeniyle ve sektörde özellikle yeni yetişen yöneticilere katkıda bulunmak amacıyla yazdığını ifade ediyor. 
1. Baskısı 5000 adet basılan A'dan Z'ye Alışveriş Merkezi isimli kitabın imza günlerinin ilki 8 Kasım'da PerAModa 2014 Ödül Töreni esnasında gerçekleştirildi. Önümüzdeki aylarda da AVM ve Perakende sektöründeki yöneticilerin biraraya geldiği sektörel etkinliklerde Yıldırım kitabının imza günlerine devam edecek.